انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

در راستای فعالیت های علمی در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی

انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی-دانشگاه محقق اردبیلی

وبلاگ حاضر مربوط به انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه محقق می باشد - انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی برای اولین بار در سال تحصیلی 95-1394 شروع به فعالیت نموده و عمده فعالیت آن در زمینه علمی مربوط به جغرافیا و برنامه ریزی، اطلاع رسانی و ... خواهد بود .امیدواریم در این راه همه دوستان ما را یاری کنند.
لینک کانال تلگرام انجمن: https://telegram.me/gplanninguma

سخن آغازین

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۹:۵۳ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

محصول شهر

پرسیدم هر کارخانه‌ای محصولی دارد محصول یک شهر چیست ؟

گفت: انسان

پرسیدم: مشتری کیست ؟

گفت: شهر، کشور و در نهایت جهان .

گفتم: چگونه می توانیم که انسانی کامل تربیت کنیم ؟

گفت: همه احساس مسئولیت کنیم چون به نوعی همه در تربیت یک انسان سهیم هستند. و چیزی بنام فرزند من و فرزند تو وجود ندارد. فرزندان کشور من، فرزندان همه ی ما هستند، فرزندان شهر من، فرزندان همه‌ی ما هستند.

***

بیکاران

پرسیدم : هزینه زندگی بیکاران را چه کسانی پرداخت می‌کنند ؟

گفت : شاغلان.

پرسیدم : چگونه بیکاری را از بین ببریم ؟

گفت : با احساس مسئولیت جمعی .

پرسیدم : بیکاران چه خطری برای شهر دارند؟

گفت : هر خطری !

***

خطرناک ترین وضعیت

گفت: خطرناک‌ترین وضعیت برای یک شهر چیست؟

گفتم:زلزله.

گفت: نه .

گفتم: بیماری وبا.

گفت: نه .

گفتم: خطر سیل.

گفت: نه .

 

گفتم: راه‌بندان .

گفت: نه .

گفتم: شیوع اعتیاد .

گفت: نه .

گفتم: وجود افراد جنایتکار .

گفت: نه .

گفتم: جواب سؤال را نمی‌دانم .

گفت: خطرناک‌ترین وضعیت برای شهر، وجود شهروندان بی‌تفاوت است.

امیدواریم با همکاری  همه دانشجویان ، قدم مثبتی در راستای فعالیت های علمی مثمر به ثمر در زمینه جغرافیا و برنامه ریزی شهری و روستایی و گردشگری برداریم.

انجمن علمی دانشجویی تشکلی است دانشجویی و غیر انتفاعی که به منظور انجام فعالیت های علمی  در دانشگاهها تاسیس می شود.انجمن علمی جغرافیا و برنامه ریزی برای اولین بار امسال با همکاری دوستان گرامی اقدام به فعالیت نموده و امیدواریم در این راه بتوانیم موفق باشیم.

پریدن کی بود اسان و دشوار *** زنو کاران که خواهد کار بسیار؟


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی